| door rrustema op vr sep 25, 2009 7:31 am |
| Ik schreef in een andere draad en onder gebruikerservaringen al een verzoek om een online archief waar wij de PDFs van de epaper kunnen downloaden, maar dit is de plek ervoor natuurlijk. Een andere manier waarop je een bepaalde krant binnen kan krijgen is ook welkom. Bijvoorbeeld dat je via het web aangeeft welke oude krant je ook binnen wilt halen en dat je per dag dan 1 extra binnen krijgt. Dat kan iRex wel realiseren als ze daar de opdracht toe krijgen lijkt me. Want doordat ik handmatig mijn abonnement moest verlengen heb ik kranten gemist en van die kranten ben ik er eentje op papier kwijtgeraakt (12 september), dus die wil ik alsnog kunnen lezen. Op mijn eigen website ben ik ooit begonnen om in een geheime directory een archief aan te leggen, maar dat is teveel werk. |
| door marnix op vr sep 25, 2009 12:47 pm |
| Geregeld voor exemplaar van 12 september. |
Originele inhoud: http://epaper.nrc.nl/uwmening/; om toegang te krijgen moet u een ePaper abonnement bij de NRC hebben. Om te lezen of dat de moeite waard is, kunt u echter wellicht beter eerst de inhoud van dat forum eens lezen (waar u op dat moment geen toegang toe heeft...), vandaar deze kopie :-) Zie ook hier voor iets meer achtergrondinformatie.
Deze versie opgeslagen op 30-11-2010 om 10:00