| door Linda Rose Smit op za maart 29, 2008 1:30 pm |
| Het is mij tot nu toe niet gelukt de iliad te gebruiken. Mijn adsl verbinding via een exprionbox van de kpn herkent de iliad niet als een draadloze verbinding. Ook op het werk geprobeerd. Daar vele open draadloze wifi verbindingen, maar verbinding maken mislukt. Een mailtje sturen naar het nrc? vind maar eens een emailadres. De nrc verwijst voor ondersteuning naar iliad. dus daar een ticket gemaakt, een paar maal antwoord gekregen en ook telefonisch contact. Hulpvaardig zijn ze. Maar alle technische termen en dan ook in het engels, hebben er niet toe geleid dat lukt wat ik wil en mij beloofd is: de krant op de ereader krijgen, waar ook maar ter wereld. Help! |
| door rrustema op ma maart 31, 2008 8:13 pm |
| Zou je de antwoorden van iRex hier kunnen plakken? Dan weten we meer. |
| door conoris op do apr 03, 2008 2:35 pm |
| Graag wat meer informatie van waqt iRex je gemaild heeft ten aanzien van je probleem. Heb zelf in het begin ook problemen gehad met het instellen van zowel mijn reader als mijn router. Probleem bij mij lag bij de router: door een foutieve combinatie van beveiligingen had ik |
| door marieke op do apr 03, 2008 8:36 pm |
| Ziet de iliad het draadloze netwerk niet of kun je er geen verbinding mee maken? |
Originele inhoud: http://epaper.nrc.nl/uwmening/; om toegang te krijgen moet u een ePaper abonnement bij de NRC hebben. Om te lezen of dat de moeite waard is, kunt u echter wellicht beter eerst de inhoud van dat forum eens lezen (waar u op dat moment geen toegang toe heeft...), vandaar deze kopie :-) Zie ook hier voor iets meer achtergrondinformatie.
Deze versie opgeslagen op 30-11-2010 om 10:00